🧘🏼♀️#34 Vienuolis, kuris susidegino ir visą tą laiką meditavo
Nemokama Hotjar alternatyva. Geriausias būdas norintiems geriau išsimiegoti. Kaip sugeneruoti geras verslo idėjas. Kur link eina AI.
🎧 Skubi? Gali klausyti naujienlaiškio audio versijos.
Labas! Sveikinuosi su tavimi iš Balio, kur atrodo gyvenu kiek pagerintą gyvenimą: ankstyvi rytai, sportas, pirtys, ledo vonios, džekuziai, knygos, daug skanaus maisto per dieną, nuostabus oras, gyvybės pilna sala.
Kiekviena aplinka, kurią susikuriame, atsineša savo svorį.
Savo poreikius atitinkančią aplinką, sąmoningai ar nesąmoningai, kuriame kiekvieną dieną.
Nesvarbu, kur esi, bet pabandyk skirti minutę visiško dėmesio pamąstyti, kokioje aplinkoje dabar esi ir kaip ji lemia tavo būtį.
Tada paklausk savęs, kokioje būsenoje norėtum būti?
Ir galiausiai atsakyk: kokiu mažu veiksmu galėčiau savo dabartinę aplinką pakeisti taip, kad ji priartintų mane prie būsenos, kurioje norėčiau būti?
“Fearlessness is like a muscle. I know from my own life that the more I exercise it the more natural it becomes to not let my fears run me.”
– Arianna Huffington
Šiandienos naujienlaiškyje:
🔥Save susideginusio vienuolio istorija
🧑💻 Nemokama vartotojų elgsenos analizės priemonė
🛌 Geriausias būdas norintiems geriau išsimiegoti
👨🚀 Išmok sugeneruoti sėkmingas verslo idėjas
🦾Sequoia VC apžvalga apie tai, kur AI yra šiandien ir kur jis keliaus toliau
Ir daugiau!
POŽIŪRIS
Kaip sugalvoti geras verslo idėjas?
Dauguma žmonių sugalvotą produktą tapatina su verslo idėja.
Tačiau, pagal Courtland Allen, produktas yra tik viena iš 4 pagrindinių verslo dalių.
Problema ir žmonės, kuriems ji aktuali
Jei nori geros verslo idėjos, turi rasti '“gerą” problemą.
Kaip atpažinti “gerą” problemą?
Ją turi pakankamai daug žmonių. Tai - tavo tikslinė auditorija.
Kasmet susiduria vis daugiau žmonių.
Susiduria dažnai, todėl jie nuolat ieškos sprendimo.
Geriausia, jei bendrauja tarpusavyje ir identifikuojasi kaip viena grupė. Pavyzdžiui, mokytojai. Jie gali parekomenduoti tavo būsimą produktą (ar paslaugą) ir tokiu būdu padėti verslui augti iš lūpų į lūpas.
Tu taip pat turi šią problemą. Todėl gali įsijausti, ką išgyvena būsimi tavo vartotojai.
2. Platinimo kanalai vartotojams pasiekti
Jei nesuformuluosi, kieno problemą sprendi, kaip ją pateiksi? Gali tekti laukti ilgai ir nuobodžiai, jei tikėsies, jog pats vartotojas prisistatys. Toks laukimas akivaizdžiai yra tiesiog per brangus.
Surask ir aiškiai įvardink kanalus, kuriais pasieksi ir konvertuosi tikslinę auditoriją. Kur jie lankosi? Ką veikia? Ką seka?
Jei negali sugalvoti, kokiais kanalais pasiekti tikslinę auditoriją, vadinasi, nepakankamai žinai apie ją. Tokiu atveju teks grįžti prie braižymo lentos ir pasirinkti kitą problemą ar tikslinę auditoriją.
Monetizacijos modelis pinigams uždirbti
Dažnai prisibijoma spręsti didelės vertės problemas. Iš tikrųjų pigius dalykus parduoti sunkiau. Jie gali mažiau rūpėti žmonėms. Pradėk nuo to, kur žmonės jau praleidžia daug laiko ir pinigų. Pinigai iš rankų į rankas beveik visada yra ženklas, kad sprendžiama vertinga problema.
Problemos sprendimas (produktas arba paslauga)
Jei sprendimą iškelsi į pirmą vietą, tai apakins nuo kitų galimybių. Produkto apgalvojamas yra paskutinėje vietoje. Jis yra lanksčiausias iš visų dalių. Juk gali sukurti bet ką!
Vis dar kyla klausimų ar abejonių? Anksčiau rašytame GenZ straipsnyje skaityk, kaip rasti, patikrinti ir paleisti verslo idėją.
TIKRA
Įkvėpianti susideginusio medituojančio vienuolio istorija
1963 m. birželio 11 d. Pietų Vietname vidury gatvės pagyvenęs vienuolis Thich Quang Duc atsisėdo sukryžiavęs kojas, tarsi giliai medituodamas. Kiti vienuoliai apipylė jį benzinu ir jis mirtinai sudegė, nekrutėdamas ir toliau medituodamas.
Tai buvo protesto aktas dėl Pietų Vietnamo vyriausybės vykdomos budistų diskriminacijos.
Jis buvo sąmoningai surengtas siekiant pritraukti žiniasklaidos dėmesį. Ypač daug emocijų sukėlė žurnalisto Malcolm Brown užfiksuotas kadras (žemiau). Nuotrauka buvo išspausdinta pirmuosiuose viso pasaulio laikraščių puslapiuose.
Thich Quang Duc būdamas septynerių metų išvyko mokytis budizmo. Sulaukęs 20 metų buvo įšventintas vienuoliu. Po įšventinimo jis trejus metus gyveno visiškai atsiskyręs kaip šventasis eremitas Vietnamo kalnuose.
Pasibaigus saviizoliacijai, jis pradėjo keliauti po centrinį Vietnamą, skleisdamas budizmo mokymą.
Įdomu tai, kad po susideginimo jo širdis liko nepažeista. Šiuo metu ji laikoma šventa ir saugoma stiklinėje taurėje pagodoje.
💡GenZ įdomybės
🎬Ką žiūrėti: Dėl prastos komunikacijos JAV įmonės kasmet patiria 1.2 trln. $ nuostolių. Podcaste “Dialogai” du psichologai aptaria, dėl ko mes nesusikalbame?
🧘🏼♀️Naujienos: Vėl jautiesi įsitempęs? Pakvėpuok!
👨🚀AI: Sequoia peržvelgė, kokios galimos AI aplikacijos šiandien ir kur jos keliauja toliau.
🔎Įdomu: Jei nori sužinoti, ar tavo kūrinys buvo panaudotas dirbtinio intelekto programai apmokyti, pasinaudok svetainės Have I Been Trained? paieška. Gali suvesti savo vardą (būtinai įterpk " ženklus) arba paveikslėlio pavadinimą.
🐒Linksmai: Nustebink draugus originalia dovana ir padovanok GIF krepšelį 😉
ĮRANKIS
Pažink vartotojus su Clarity
Internetinės svetainės kuriamos ne tik patalpinti produktus ir laukti, kol kas nors juos nupirks.
Jei vartotojams bus per sudėtinga ja naudotis, jie ieškos kitos, patogesnės platformos. Ir kris pasitikėjimas dėl prastos interakcijos.
Pirmaujančios įmonės jau daugelį metų naudoja įrankius vartotojų elgsenai jų svetainėse analizuoti. Vienas populiariausių - Hotjar.
Tačiau Microsoft meta iššūkį. Sukūrė nemokamą analizės priemonę Clarity.
Kaip ir Hotjar, Clarity pasitelkia tokias funkcijas kaip sesijos pakartojimas ir heatmaps (konkretaus puslapio vaizdinys, kuris parodo vartotojų dažniausiai spaudžiamas nuorodas, puslapio vietas ar kitas dalis).
Be to, kad priemonė yra visiškai nemokama, kodėl verta ją rinktis?
Problemos, su kuriomis gali susidurti, mėginant analizuoti vartotojų sąveiką, ir Clarity sprendimo būdai.
- Išnaudojami resursai vartotojų elgsenos prielaidų tikrinimui.
Užuot kaitaliojant informaciją, kad susidarytų prielaidos apie vartotojų elgseną, galima iškart pamatyti faktus.. Clarity nuolat, t. y. realiuoju laiku, renka duomenis. Todėl gali tiesiogiai pamatyti vartotojų elgseną svetainėje ir atitinkama jąi keisti ar koreguoti.
- Pritrūksta techninių žinių svetainių problemoms apibūdinti.
Pasinaudojant skirtingomis vartotojo sesijos įrašų ir heatmaps duomenimis, galima gauti svarbias įžvalgas apie svetainę ir (arba) patį verslą.
- Google Analytics pateikia tik statistiką, bet ne jos priežastis.
Jei Tavo tikslas - pasiekti geresnių rezultatų, privalai žinoti ir kaip, ir kodėl. Kol Google Analytics padeda nustatyti puslapių peržiūras, vartotojų srautus ir kt. rodiklius, Clarity parodo, ką tiksliai vartotojas daro kiekviename puslapyje.
ŽVILGSNIS
Kaip pagerinti miego kokybę?
Nors patarimų, kaip išsimiegoti, yra n, pagal paskutinius atliktus tyrimus miego kokybę visiems pagerina sportas.
Taip pat buvo tiriama, kaip skirtingai veikia kiekviena sporto rūšis. Įrodyta, kad reguliari mankšta leidžia žmonėms greičiau užmigti, rečiau prabusti naktį ir kitą rytą jaustis pailsėjusiems.
Mankštinantis dieną - vakare melatoninas išsiskiria anksčiau, todėl užmigsi be vartymosi lovoje.
Mankštinantis vakare - mankštos metu padidėjusi kūno temperatūra grįžta į normalią būseną. Temperatūros kritimas siunčia signalą į smegenis, kad kūnas pasiruošęs miegoti.
Be to, mankšta teigiamai veikia nuotaiką ir psichinę sveikatą. Užklupus overthinkinimui, pabandom kelis judesius? :D
Svarbiausia - Tau nebūtina sportuoti reguliariai, jog pajustum pirmuosius rezultatus. Bent 30 min. trukmės mankšta jau sutrumpina užmigimo laiką ir padidina miego efektyvumą (laiko, kurį iš tikrųjų praleidžiame miegodami, procentinę dalį).
O jei teiki pirmenybę aktyvesniam sportui, į dienos planus įtrauk važiavimą dviračiu, bėgimą ar greitą vaikščiojimą.
Jei dieną judėsi, naktį miegosi ;)
Savaitės Tweet
Paprastų akimirkų džiaugsmo patirti Mikės Pukuotuko dienos proga linkėdamas,
Antanas