🏁#016 Kaip rasti, patikrinti ir paleisti verslo idėją

Konkretūs tinklapiai, nuorodos, šablonai bei įrankiai, padėsiantys atrasti tinkamą idėją ir ją įgyvendinti

Labas!

Sveikinu 312 naujus prenumeratorius, prisijungusius po paskutinio straipsnio apie 50 įdomių klausimų draugų vakarui! Kažkoks kosmosas pastarosiomis savaitėmis buvo stebėti nuo naujų prenumeratorių sproginėjančią paÅ¡to dėžutę. Tokio spartaus augimo per kelias savaites nebuvo nuo pat naujienlaiÅ¡kio kÅ«rimo  pradžios! Toliau dalinkitės su bičiuliais, komentuokite, klauskite ir raÅ¡ykite, jÅ«sų palaikymas man yra labai svarbusir dėkojujums už tai! ❤️ 

O norintiems labiau įsitraukti į bendruomenę, užmegzti naujas draugystes bei nuostabiai praleisti savaitgalį Labanoro girioje - vėl organizuojamas Kalėdinis worcationas Palūšėje Gruodžio 9-12 dienomis. Akimirkas iš praeitų darbostogų rasite mano IG.

O dabar - neriame į šiandienos temą!


Be galo nuostabu yra kalbėti apie idėjas.

Patiems jas sugalvoti besimaudant duše, skaitant straipsnį ar bėgiojant.

Bet pripažinkime - dauguma mums kylančių idėjų arba nėra geros, arba nėra jaudinančios, arba nežinia, nuo ko reikėtų pradėti norint jas įgyvendinti.

Keliuose pastaruosiuose renginiuose pasakojau apie tai, kur rasti, kaip tikrinti bei kaip įgyvendinti verslo idėjas. „Ką darai daryk gerai“ planuoja paskelbti įrašą įsigijimui, tad verta užmesti akį į jų akademiją ir, jei įdomu, prisijungti prie jų verslių moterų klubo.

Šiandien norėčiau su jumis pasidalinti sąrašu konkrečių puslapių, nuorodų, šablonų bei irankių, kur galėsite rasti daug naudingos informacijos sėkmingam ir tikslingam startui. 🙏

🔎 KUR RASTI IDĖJĄ?

Vienas nuostabiausių dalykų su geromis idėjomis yra tai, jog dažnai jų nereikia sugalvoti nuo nulio. Užtenka tiesiog pasiimti egzistuojančias idėjas ar veikiančius modelius, juos apjungti, ir pritaikyti naujoje rinkoje ar nišoje.

Svarbiausia yra domėjimasis ir gebėjimas atsirinkti teisingą ir aktualią informaciją, o tai padarius galvelė jau pati pradeda sukti schemas, ką gi įdomaus ir naudingo būtų galima sukurti.

  • 🧑‍💻The Hustle - Puikus naujienlaiÅ¡kis norintiems gerų istorijų, lengvai skaitomų svarbių naujienų bei idėjų, nuo ko bÅ«tų galima pradėti kurti savo verslą. Jie taip pat turi premium versiją Trends.co, kurioje kas savaitę gaunamos paruoÅ¡tos naudoti verslo idėjos su analize.  Be to gauni priėjimą prie vienos stipriausių FB bendruomenių.

  • 📈Exploding Topics - Puslapis + naujienlaiÅ¡kis norintiems sekti tendencijas bei anksčiau pastebėti, ko žmonės ieÅ¡ko internete ir kokias niÅ¡as galima užimti.

  • 🖇Answerthepublic.com - Ä®rankis, leisiantis įraÅ¡ius vieną žodį atrasti, ko žmonės ieÅ¡ko sąsajomis su tuo žodžiu. Puiki platforma jau turintiems idėją ar produktą ir norintiems atrasti savo vietą rinkoje bei turėti unikalų vertės pasiÅ«lymą.

  • 📌Bizbuysell.com - Puslapis norintiems tiesiog pasidairyti, kas yra plačiajame pasaulyje ir ką žmonės parduoda. Kartais, pamačius, kokios netikėtos idėjos generuoja pinigus bei už kokią sumą tos „random“ idėjos parduodamos, susimąstysi, kad nereikia čia dviračio iÅ¡radinėti ir ką nors paprasto galima sukurti, iÅ¡auginti iki tam tikro taÅ¡ko bei parduoti.

  • 🗿Indiehackers.com - Puikus forumas, kuriame stipri bendruomenė dalinasi patirtimi, sėkmės ir nesėkmės istorijomis,, įrankiais, patarimais bei idėjomis, ką ir kaip galima auginti. Čia taip pat  matomi konkretÅ«s pavyzdžiai su skaičiukais, kas buvo padaryta ir kaip užauginta. Puiki vieta patikimai  informacijai gauti.

  • 🥷Producthunt.com - Viena mėgstamiausių vietų, kurioje galima ateiti rasti įdomių early-stage įrankių bei pasisemti idėjų, kuo gi bÅ«tų galima užsiimti..

    Subscribe now

  • 🧠Brainstorms.io - Jau paruoÅ¡tos ir tam tikrais naudingais faktais pagrįstos idėjos, kurias galima mėginti įgyvendinti, atkeliaujančios tiesiai į jÅ«sų paÅ¡to dėžutę.

  • 🤠Productexplorer.io - Senų Product Hunt idėjų, kurios taip ir neiÅ¡vydo dienos Å¡viesos, sąraÅ¡as. Jas galima tiesiog nebrangiai įsigyti ir tinkamomis priemonėmis auginti toliau. Tačiau techninė dalis jau yra!

🔎 KAIP ĮSIVERTINTI IDĖJĄ?

Du svarbiausi ir labiausiai riboti žmogaus resursai yra laikas ir dėmesys.

Prieš pradedant dirbti su bet kokia idėja ar produktu pirmiausia reikėtų įsivertinti, ar tikrai verta skirti dėmesį ir laiką jos realizacijai.

Todėl labai verta atsakyti į kelis bendrinius bei labai pradinius klausimus, kurie gali padėti realiau pažvelgti į situaciją bei nuspręsti, ar reikia toliau daryti gilesnę analizę bei pradėti vystyti idėją, ar verčiau ją mesti į šiukšliadėžę ir dairytis kitos.

8 pirminiai klausimai:

❓1. Kokia yra problema? - Ar tai reali problema? Ar vartotojams tikrai skauda dėl šios problemos? Koks yra rinkos dydis?

🛠2. Koks yra sprendimas? - Kaip konkrečiai būtų sprendžiama įvardinta problema?

⚖️3. Nauda klientams - Ką vartotojas realiai gauna su sprendimu? Ar tai yra kažkas 10x geresnio, nei egzistuojantys sprendimai?

💰4. Ar žmonės šiuo metu moka pinigus, kad spręstų šią problemą? - Kas yra konkurentai? Kaip jie apmokestina savo sprendimus?

💳5. Kaip monetizuosi idėją? - Koks bus sprendimo verslo modelis?

🛑6. Kokie pagrindiniai iššūkiai gali iškilti? - Kas gali būti sunkiausia? Su kokiomis sienomis susidursi?

🏋️7. Kaip spręsi tuos iššūkius? - Kas gali padėti jiems pasiruošti ? Ar jie bus labai sudėtingi, ar įveikiami nesunkiai?

🙏8. Kas būtų tavo pirmieji 10 klientų? - Kam pirmiesiems gali paskambinti ir parduoti produktą dar prieš jį paleidžiant?

Šalia šių 8 pradinių klausimų ankstyvoje idėjos stadijoje verta įsivertinti dar tris kriterijus pasirinktoje skalėje (trys žvaigždutės, penkios žasys ar dar kas).

•Idėjos nešama vertė 🐣🐣🐣 - Ar idėja tikrai yra naudinga ir reikalinga?

•Idėjos sudėtingumas 🐣🐣🐣 - Ar tai paprastas web puslapis, ar raketa į Marsą?

•Kiek jaudinanti yra idėja 🐣🐣🐣 - Ar tikrai degi idėja, ar tiesiog seki pinigus?

Pats idėjų tikrinimui ir atsakymams į užduotus klausimus naudoju IdeaPad šabloną, tad jei domina - gali drąsiai pasidaryti kopiją 😉

☄️ KAIP PALEISTI IDĖJĄ?

Investavus šiek tiek laiko ir kokybiškai atsakius į klausimus, o klausimams neatgrasius nuo noro toliau vystyti idėją, verta pagalvoti apie tai, kaip paruošti idėjos MVP - mažiausią vartojamą produktą (angl.. Minimum viable product).

Šioje vietoje esu didelis no-code ambasadorius. No-code įrankiai su sąlyginai maža mokymosi kreive be programavimo įgūdžių leidžia nedideliais resursais statyti MVP’s ir galutinius sprendimus bei juos pasiūlyti tikslinėms auditorijoms ir pradėti generuoti pajamas.

*Apie no-code esu parašęs atskirą straipsnį, kuriame plačiau pasakoju apie patį terminą bei panaudojimo būdus, tad norintiems gilesnio suvokimo siūlau jį perskaityti.

Štai keli no-code įrankiai, su kuriais sprendimus galima pradėti statyti jau dabar:

Visą No-code įrankių sąrašą gali rasti čia.

Teorija pati iÅ¡ savęs daug vertės neneÅ¡a. Å alia jai reikia pakeleivio - veiksmo. 

Tad dabar - keliauk atrasti idėjų, kurios įkvėptų tave bei aplinkinius ir leistų pasinaudojant savo stiprybėmis atnešti daugiausiai vertės, už kurią kiti būtų pasiruošę mokėti.i Ženk pirmą žingsnį, kad jos būtų įgyvendintos! 🚀

Su greito maisto diena sveikindamas ir daugiau šviežių produktų valgyti linkėdamas,

Antanas

Share