☀️#009 Mėnesio Mix: Kaip pristatyti idėją vienu sakiniu?

Gudrios bei šmaikščios klientų pritraukimo strategijos, Produkto apibūdinimas vienu sakiniu, Žingsniai, kaip auginti turtą, Naujos kartos naršyklė, Blogiausias visų laikų pirkimas ir daugiau.

Labas,
Sveikinu su prasidėjusia vasara!

Atkeliaujantys geri orai dažnai pasitinka su dilema:

Dirbti ar eiti džiaugtis saulės spinduliais?

200 dienų prakeliavęs ir šalčio šiais metais nejautęs išmokau, kad kartais labai sveika būti Spanu. Spanas yra žmogus, kuris gauna daug vitamino D, dienos rutinoje turi siestas, daug šoka ir kuriam ant visko truputį nusišikt.

Mums, bitutėms, skruzdėlytėms, darbštuoliams lietuviams kartais reikia truputį atsipalaiduot ir pabūt Spanais. Gert vitaminą D, šokt girdint muziką, eit pailsėt, kai norisi, ir kartais dėt skersą, kai atsibosta. Įdegusiais, garbanotais ir gerai fūlę žaidžiančiais gal ir netapsim, bet šypsenos veide tikrai atsiras daugiau.


Šiandien agendoje Tavęs laukia:

  • Produkto apibūdinimas vienu sakiniu.

  • Gudrios bei šmaikščios klientų pritraukimo strategijos.

  • Žingsniai, kaip auginti turtą.

  • Blogiausias visų laikų pirkimas.

  • Ir daugiau.

Važiuojam!

🗣Kaip pristatyti idėją vienu sakiniu?

Kaip dažnai norisi tiesiog užmigti kai founderiai pradeda pasakoti apie savo produktus. Mylim savo genijiškus fjučiursus ir galėtume valandų valandas apie juos pasakoti, bet ar klausantiems įdomu?

Pagrindinis būdas skleisti žinią apie savo produktą yra iš lūpų į lūpas. O tam, kad žmonės tai darytų efektyviai, reikia aiškios žinutės, kurią jie lengvai galėtų perteikti.

Mark Zuckerber prieš pasileidžiant IPO Facebook apibūdino kaip:

“Something where you can type someone’s name and find out a bunch of information about them.”

Tuo tarpu Travis Kalanick taip pat trumpai ir aiškiai apibūdino Uberį, kaip vietą, kur:

“You push a button and in five minutes a Mercedes picks you up and takes you where you want to go.”

O šiai dienai jų idėja skamba dar paprasčiau:

“Tap a button, get a ride.”

Pagal Dave Bailey, vieno sakinio produkto apibūdinimas efektyviausiai skamba taip:

"Tu padarai X ir nutinka Y".

X yra veiksmas (Input), Y yra rezultatas (Output).

Visi turim galybę fjučiursų, kuriuos norim pičint, kad galėtume skeilint, bet kartais susiprastinti reikia ir nusinulinti. Pasirinkime nišą ir išmokime ją komunikuoti.

Pilnas straipsnis čia.

💡Gudriausios klientų pritraukimo strategijos

Investuotojas Patrick OShaughnessy savo Twittery paklausė:

"Kokią gudriausią klientų pritraukimo (customer acquisition) strategiją kadanors teko girdėti?"

Tweetas sprogo nuo atsakymų ir tikrai verta panaršyti juose ir tarp gerai žinomų Airbnb ar Burger King istorijų taip pat galima rasti ir dar negirdėtų bei labai įdomių strategijų, kurias galbūt pavyks pritaikyti formuojant savo strategiją.

🪜Turto auginimo laipteliai

Dauguma žmonių nori tapti turtingais per naktį. Laimėti loteriją, pataikyti šūdcoiną ar pasinaudoti GameStop pavyzdžiu. Bet tai yra lošimas, ir tik labai nedideliam procentui žmonių realiai pavyks tą padaryti.

Vietoj lošimo labiau verta prisiimti atsakomybę už veiksmus, kuriuos bent dalinai gali kontroliuoti ir pradėti statyti savo turtą žingsnis po žingsnio.

Modelį, kaip tą daryti puikiai apibrėžia Nathan Barry, Convert Kit įkūrėjas.

Pats praėjęs per darbuotojo, freelancerio, agentūros ir kitas veiklas, šiandien jis valdo milijoninį SaaS produktą ir dirba su didžiausiais pasaulio brandais.

“Making money is a skill—like playing the drums or piano—that you can get better at over time.”

Pilnas straipnis čia.

😢Blogiausias visų laikų pirkimas

15 metų po to, kai buvo atleistas iš savo įkurtos bilietų pardavimo platformos, Eric Baker gauna saldų kerštą ir pagaliau už 4 milijardus $ nusiperka StubHub. Problema - už kelių savaičių prasidėjusi koronaviruso banga užveria pasaulį, visi renginiai yra atšaukiami, o verslas netekęs pajamų atsiduria ant bedugnės krašto.

Įdomiai nuostabi (deja, ne Eric’ui) istorija apie atvirkštinę sėkmės istoriją, kai atrodo viskas ima ir per naktį apsiverčia aukštyn kojomis.

Skaityk čia.

🔎Daugiau: